Teen Wolf 3. Sezon 19. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST

Teen Wolf 3. sezon 19. bölüm izle

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @N8a (Misafir)

    dereğin kız kardeşine Ne oldu

  2. @Ceren (Misafir)

    Derek 'in kardeşi nerde

  3. Şimdi fark ediyorum o tilkinin tipi Vikingsteki müneccime, sesi konuşması falan da Panın labirentindeki ellerinde göz olan yaratığa benziyo.

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ilaydacamur;

    ekşınlı bir bölüm dahaaa
    şu tilkiyide öldürsünler artık ben eski stilesi istiyorum :(

  5. @Kai_Parker;

    Harika

  6. @TheLucy;

    yahu bu 16.bölümden sonrası acık korkunçluyda sanki :)bide şu bilmece soran adamın sesi dfjgnduob :)

  7. @LEGEDEMA;

    Bu embesil Alison'un salaklıklarından fenalık geldi,onun yüzünden hep birilerine bi şeyler oluyor,çıkarsınlar diziden bu aptalı

  8. @esraabak;

    akşam bir sürü şey oluyor dünya yıkılıyor sabah herkes okula gidiyor sakin sakin :D

  9. @pretty009;

    Allisonın babasıda karizma ya

  10. @ayemseriyusli;

    su 'stiles bebeğim,aşkım oy ne güzel olmus kötü rol yerim seni'ciler bi bitmediniz sizin yüzünüzden dizi ergen dizisi olarak anılıyo.Neyse..

    Dylan'ı böyle komik bi karakterde görüyorken badboy olduğunu görünce inasn alışamıyo ama bayağa iyi üstesinden geliyo rolün

  11. @redeyes;

    bir mütüşlü bölüm daha.... sasdsaa

  12. @Aybike19;

    oha çüşşş neler oluyooo :d

  13. @oykumnaz59;

    vışş aney

  14. @MelikH;

    acaba neler neler olacak :)

  15. @Black_Windows;

    vay be ne bölümdü....

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.

    MALİA PETERİN KIZIMIYMIŞ

  17. DEATON ADAMIM HELALLL

  18. diziyi japonlar bastı.

  19. @aleynaazz;

    stiles bebegim her türlü cok tatlı :D kötü olması ayrı bir cekicii :Dd

  20. @TeenWolfasigi;

    oha ya tilkiye bakkk kirayada helal olsun yardım etti bide vet var tabi :D sdfgbhjnklş

  21. @stileselif;

    Deaton sen neymişsin bee stilesim sende ne oldun öyle kardeşcanına yapılacak iş mi bu :D ?

  22. @selmahasret;

    koçun tavırlarına bayılıyorum ya :) deaton u da keltoş kafasından öpmek istiyorum :*

  23. @boyd;

    deaton adamımsın valla yaa :D

  24. @14533541;

    bu filmi bitirdim yeniden başladım

  25. @SkaterTheHero;

    ULAA DEATON ELİ ÖPÜLECEK ADAMSIN. MÜBAREK ADAM SENİİ.

  26. @Womankiller;

    Peter'ın kızı da varmış :D:D:d

  27. @Tugcecelik;

    DEATON ADAMIM FDSGDFH

  28. @melisaadmrci;

    HARİKA BİR BÖLÜMDÜ :dD

  29. @demdem;

    Adamın adı veteriner olmuş jhabsfjksbkjf

  30. @StilinskiLover;

    Şu Deaton olmasa ölmüşlerdi bence şimdiye kadar.

  31. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @gokhan11445522;

    bence parrısh in de doğa üstü yetenekleri var ama o da bilmiyo yada bimiyomuş numarası yapıyo :D ( 3. izleyişim :d )

  32. @Derekkkk;

    stiles piskopatken bile tatlı vay be :DD

  33. Bence sezonun en güzel bölümlerindendi :)

  34. @ipekGrgn;

    Stiles psikopatken bile tatlı olmayı başaran ilk insansın

  35. @Berfinymn;

    koç sglkgjsldkgjs :D

  36. veteriner çok amaçlı tornavida gibi

  37. @derekkk;

    adamım veteriner (y)

  38. @Hp_vampireKate;

    baba ve kız mı ilginç stilesın eski gunlerini özledim ya

  39. @Mustahmet;

    Doktoru seviyorum beee

  40. @fener1907;

    süperdi yaaa ben bunu çok sevdim hahahyt :)

  41. @PSawyer;

    hahahaha koç ok yediğinde bile :ASDASFASFASd Deaton bildiğin spnde ki Boby Singer :D Mükemmel bir bölümdü.

  42. @kbgcr;

    Harika bölümdüü , Stiles eski haline dönsün

  43. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Juilet_Romeo;

    off kurtarın artık stiles'ı.

  44. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @M3L1H;

    gerçektende deaton olmasa ne olcak bunların hali ya

  45. @laterrloser;

    Bölüm bitene kadar kendimi o kadar kasıyorum ki bitince anca farkediyorum :dd

  46. @Catpowerss;

    Aşırı iyi bir bölümdü

  47. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Samss;

    deaton olmasa ne olcak bunların hali

  48. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Umut;

    Vay vay.. Defalarca yuh yani dediğim bi bölüm oldu harikaydı..

  49. @Samss;

    dizi çok çok iyi gidiyor

  50. @Akucba;

    Mtv Sonunu Ayarlıyamams :(

  51. bu diziyi izliyorum diye hor görüldüm, ergen olarak adlandırıldım ama devam ediciğim

  52. @g.miray;

    deaton'da olmasa :D

  53. @Deanist;

    umarım stiles iyileşir :D ^^

  54. @barbie;

    iyi veya kötü stiles için hiç farketmiyor o her zaman yakışıklı ve seksiiii :D

  55. @CASPE007;

    ya varya şu diziye hasta oluyorum :D

  56. @nickk;

    güzelddii <3 Deaton yine herşeyii kurtardıı :D

  57. @morusevenhatun;

    Çok iyiydi ya stiless her halinle bile iyiisin

  58. @naszz;

    Son anlarda ortaya çıkan kurtarıcı Deaton :D

  59. @abdullhkaya;

    olum bu veterineri çok seviyorum lan :d

  60. @bayansaskoloz;

    Stiles'ım her haliyle taş :D

  61. @yasmin9;

    çok güzeldi

  62. @Hilalnur;

    10 sezon sürsün bu ya. sıkılmak mümkün mü. spr bi bölümdü.

  63. @momsen;

    Sizcede Stiles karanlık güçlere sahip olduğu zamanlarda olduğundan daha seksi değil mi -daha ne kadar olabilirsee- ??? Nasıl güzel bi dizi yaaahuu

  64. @serdark;

    stiles'in oyunculuğu nogitsune'nin gelişiyle bir tık daha yükseldi. ayrıca supernatural'deki sam'in içinde şeytan kanı olduğu zamanları hatırladım :D

  65. @kafabukucu;

    kardeş dizinin her bölümü mü mütüş olur ya. Şu tam en iyi yerde bölümü bitirme olayı da öldürücü vuruş. Hafta geçene kadar 40 takla atıyosun hiç bi dizi tutmuyo yerini. Bitti gerçi geneli.

  66. @CigdmOrc;

    Aman gel 25 Şubat'ı bekle şimdi kolaysa.

  67. @itsanemis;

    Off.. çok heyecanlı bir bölümdü. Emeklerinize sağlık

  68. @UykucuTilki;

    3 sezondur izliyorum bu veteriner neden bu kadar çok şey biliyor en çok aklıma takılan bu

  69. @mervenur;

    gene en pis yerinde bitirdiler filmi ya

  70. @Yusuffc;

    Diğer bölüm çok fena olucak

  71. @snguney;

    stiles A:S:DA:SD:AS

  72. @Serena3;

    ya bulaşmayın benim stiles'ıma

  73. @nazfzk;

    what the f*ck :S

  74. @mitolog;

    ilk başta ergen dizisi deyip vakit geçirmek için izlediğim dizi adeta içinden bir lost bir supernatural çıktı adfasfasf

  75. @yazoo;

    stiles in oyunculuugna diyecek birsey yok gercekten gecen seneden bu yana en cok gelistiren kendini stiles gibi.

  76. SEN KÜÇÜKSÜN ÖLEMEZSİN,KARDEŞ KATİLİ OLAMAZSIN STİLES STİLİNSKİ.

  77. @wolfers;

    oha lan ağzım açık izledim yemin ediyorum dehşet bi bölümdü aq

  78. @slaventos1717;

    stiles kurt adam olaydı eyiydi ne böle tilki milki :/

  79. @pnrgrsnl;

    Tek kelimeyle harikaydı!

  80. @tubasomder;

    abi isaaci öle görünce çok kötü oldum ya

  81. stilese bir şey olmasın :'(

  82. @mrs_stilinskii;

    OHA ABİ STILES SEFGİLİM NOLUYO SANA AQ :/ NE KADAR PSİKOPAT BİRİNİ OYNASANDA YİNE ÇOK TATLISIN MAL SDFDS :D

  83. @kaanozkan;

    ulan türk dizileri gibi yapın 2-2,5 saat 45dk ne lan

  84. @Vampirimsiyah;

    Yine mükemmel bir bölümdü :))

  85. ŞU diziyi şöyle kesmeseler çok iyi olcak :D

  86. @CrN_believe;

    stiles ne hale geldi yaaa :'( :'(

  87. @Impressivel;

    Stiles neymiş abi ya

  88. @imagineagt;

    ne biçim bi bölümdü oo

  89. @CaglarReyiz;

    Dizinin güzelleşmesine mi sevinsem yoksa 5 bölüm sonra 3.sezonun biteceğine mi üzülsem .... çok kötü bir durumdayım.

  90. @Kenja52;

    Muhteşemdi :D

  91. @RghyLady;

    Kira coşturdu :D

  92. @balgibililith;

    Allison ve Scott'ın ayrı olmasını yakıştıramıyorum söylemeden geçemeyeceğim. Normal olan bi Stiles kalmıştı seviyodum yavaş yavaş soğurum böyle giderse, nerde bizim şen şakrak stiles ??

  93. @MuratYldzJ;

    Çok iyi bölümdü. Tek merak ettiğim nogitsuneyi öldürürken stiles a bişey olacak mı acaba

  94. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @aslicavdar;

    bu hafta da stiles'ı bize bağışlayan senarist kalp

  95. @theriskoftime;

    Bize kaliteli bir dizi sunduğunuz için Teşekkürler DiziST Ve ayrıca herkes emek için yandaki reklamlara tıklasın. Ve dizi muhteşemdi abi.

  96. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Korhan;

    Şu nogitsune'yi Stiles'ın içinden çıkarsalarda rahatlasak lan.

  97. @serhatcoban961;

    diğer bölümler erken gelsin

  98. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @dreamer;

    Bi an nagutsine Scott la konuşurken Stiles bi an 'nooooo' diye bağırıp kontrolü eline alsın diye bekledim yaa offf.Deaton da sonda çok havalıy- aslında nerdeyse bütün bölüm havalıydı. İnş. nagutsine geberir Stiles'i rahat bırakır.

  99. @darkpassengger;

    dizide ki tek sevdiğim adam stilestan da soğumaya başladım ama insanı öyle birşeye sürüklüyorlar ki ulan haftaya kadar beklenir mi diyorsun

  100. @deadguard;

    Başlarda basit olsada dizinin kalitesi arttı umarım zirvede bırakırlar

Teen Wolf 3. sezon 19. bölüm izle,Teen Wolf 3. sezon 19. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×