Skam 4. Sezon 10. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST

Skam 4. sezon 10. bölüm izle

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Misafir (Misafir)

    Sen ne güzel dizisin Skam!

  2. @insan (Misafir)

    OHA GENÇLER BU SKAM IN ALMANYA İTALYA VE FRANSA VERSİYONUDA VARMIŞ BEN İTALYA VERSİYONUNA BİRAZ BAKTIM AMA BENİ PEK SARMADI

  3. @insan (Misafir)

    Yani güzeldi arkadaşlar şimdi herkes şeeğ etmesin mutlu sonla bitti işte herkes eski sevgilisine geri döndü Eva Jonas Vilde Magnus William Noora Sana Yousef ve Chris hepsini özlicem bak ağlıcam şimdi Eskild le Linn de çok eğlenceliydi Ama Chris niye o kızla birlikte oldu kii yaa neyse siktir edin şu an saat 3.57 ve dizi bitti ben 2 ay falan hep düşünürüm bu diziyi öff öff
    Teşekkürler SKAM........................

  4. @Zeynwp (Misafir)

    5. Sezonu çıkarmayan dünya bize neler yapmaz hey yavrum hey

  5. @anabacıvokkey (Misafir)

    ben finali beğendim ama eksikleri olduğunu düşünüyorum benim diziye başlama amacım chris ve eva çiftini görebilmekti ama görebildiğim tek yer 1. sezon oldu onun dışında nadiren bile göstermediler 4 koca sezonu chris evayı görmek için izledim ama finalde bile hayal kırıklığına uğratan bir son yapıldı Chris daha sabah hoşlandığını söylerken birden emmayı görüp anında aşık oldu ve orası gerçektende büyük bir saçmalıktı diziden soğudum

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Skam4ever (Misafir)

    Yaaa ama ben çok üzüldüüüm(((Chris neden Emmaya aşık olduki.4sezondur Chris ve Eva’nın birlikte olmalarını bekliyordum.Hayal kırıklığına uğradım resmen.Ama dizi şu ana kadar izlediğim en iyi dizilerden biri oldu❤️

  7. @@zişan (Misafir)

    ne demek jonesla eva tekrar birlikte ayrıldıklarından beri bunu istiyodum mutluyum

  8. @Chris (Misafir)

    Umarım sonraki sezon çıkar sonunda Chris ve Eva beraber en güzel bölümdü bence

  9. @Gossipgrll (Misafir)

    5.sezon çıkacak mı ?? Çıkacaksa ne zaman ?

  10. Yani Yousef 'la Sana biraz daha vakit geçirseler daha iyi olurdu

  11. @Enespeder (Misafir)

    Yeni sezona hazır mıyız gençler çatur çutur geliyor

  12. @Loveskam;

    İzlediğim en anlamlı dizi,Bu diziyi,insanları çok özliyeceğim.Özellikle Evak ❤️❤️

  13. @evennısak (Misafir)

    çok güzeldi. Neden ağlıyorum?

  14. @ANYBODY (Misafir)

    JONAS adamımmmm

  15. @biriişte (Misafir)

    yks sorunsalından sonra 3 günde bu diziyi bitirdim wow bişeydi be artık hayata dönebilirim

  16. @katokita (Misafir)

    Takk <3

  17. @Rogers (Skam bitti a*mk) (Misafir)

    Değişik duygular içerisindeyim ve ağlıyorum bir daha Yüce EVAK sahnesi göremicem veya Eskild'in LGBT Sana'nın İslâm hakkındaki konuşmalarına çok haklı diyemeyeceğim kendi hayatımda olan şeyleri onların yaşadıklarında bulamıcam bunlari hissetsem bile ilk izlediğimdeki gibi olmayacak cidden ilk defa bir dizide bu kadar kendimi buldum ve ilk defa bir dizi için bu kadar üzüldüm ama cidden 1 ay falan depresyondan çıkamam neyse duygularımı belli etmek istedim ALT ER LOVE

  18. @chreva (Misafir)

    chris ve eva mutlu sonu istiyordum diziden soğudum bir anda emma ne?

  19. @powerpoff;

    Yaa gerçekten çok güzeldi hepiniz özlenilceksiniz :((

  20. @sandrine (Misafir)

    @alman dizi final yapmis yahu. nasil 5.sezon cikacak?

  21. @Spatium (Misafir)

    Kesinlikle harika bir diziydi.

  22. @sandrine (Misafir)

    dizi bitince bosluga dusenlerdenim. arada dorduncu kez izliyorum diyenler goruyorum. bari gelmisken yeni dizi onerin :(

  23. @Alman (Misafir)

    5. Sezon cikicak merak etmeyin

  24. @Mutluson (Misafir)

    Bitmesini istemediğim için son bölümü dört günde izledim sokeşvkelflf

  25. @Dizicibağyanlardan (Misafir)

    Açıkçası Chris ve Eva mutlu sonla bitmiş gibi düşünücem. Çünkü onları istiyodum ve olucaklarına inanıyodum. Yani en azından şu saniyeye kadar. Ama yinede 2sn’lik sahnesi olan Emma’yı unutmak benim için kolay. Chris ve Eva shipleyenler kesinlikle o 2sn’yi unutmalı ve Chris’in sabah söylediklerine odaklanmalı.

  26. @Loser (Misafir)

    Gerçekten bittiğine inanamıyorum . Tamamıyla çok güzel bir diziydi. Her sezonda bize bir şeyler kattı. Noora yı William ı Isak ı Even ı Saray ı Yosefi ♡ Chris i hatta Vildeyi bile özleyeceğim . Teşekkürler Skam.

  27. @Begüm (Misafir)

    Herkes belli karakterlerin çok gösterilmediğinden yana şikayetçi ama istediğiniz karakterler üzerine zaten çoğu yerde değinilmiş durumda Noora görmek istiyorsanız 2.sezonu izleyin bu kadar basit dizinin amaçlı bir karakter üzerinde durup onun hikayesi hakkında bilgi vermek değil dizinin amaçlı tüm karakterlere değinerek gerekli mesajları vermek herkes 3.sezondan şikayetçi neymiş Isak ana karakterlerden biri değilmiş veya neymiş gay bölümüymüş yapmayın abi orada verilen mesaj gayet anlamlıydı verdiğin Harika mesajlarla ön yargımızı kırdığın için teşekkürler Skam

  28. @Write (Misafir)

    Ben eva❤️Chris bekliyordum ama yaaa

  29. @Adrena (Misafir)

    Hiçbir filmi ya da kitabı iki kez izlemem ancak bu diziyi dördüncü kez bitirdim. Gerçekten her izlediğimde çok farklı şeyler hissettim. Ön yargıları yıkmak için yapılmış gerçekten de mükemmel bir dizi.

  30. @Adrena (Misafir)

    Takk for alt : Her şey için teşekkürler.

  31. @--- (Misafir)

    acilen 5. sezonun elemsi gerek

  32. @----- (Misafir)

    Hayatımda izlediğim en iyi ve en güzel ders veren diziydi.. Bitmesine en çok üzüldüğüm dizi. Olmaz ama umarım devam eder. :(

  33. @Sude naz dağlı (Misafir)

    Yaaaa bitti

  34. @Duygusaloruçlu (Misafir)

    SKAM’ı bitirmek istemiyorum:(

  35. @Kaneki (Misafir)

    5. Sezon çıkmayacak mı ya

  36. @birileri (Misafir)

    Sanırım aramızda "sonraki bölüm" yerine telefonun ekranını kıracak kadar sert dokunan var. Ve sanırım bunu yaptim.

  37. @sana (Misafir)

    bitti be :(

  38. @Bahar (Misafir)

    Ilk basladigimda nasil bitecegibi dusunuyordum dizinin birde bakmisimki 4. Sezondayım herşeyiyle güzel olan ve bazende ders veren bu güzel dizi hayatımın hep bir yerinde hatırlanacak güzel bir anı gibi kalacak izlemeyenlere tavsiyemdir.

  39. @Skam❤ (Misafir)

    Yaa çok uzuldum bitti resmen yaaa ben yaşayamam dhduaususuxdueu devamı varmi bilen ???

  40. @frthgrt (Misafir)

    aq gay olmaları geçtim orospuluklarını ama sabah annesi sevgili olcaz diyen chrs nasıll olurda ilk görüşte aşık olur insanlar neden bu kadar göt

  41. @Mavimsi0;

    26:19 Even'ın boynu ksxjnxksnxkzkx

  42. @@cry (Misafir)

    Mütüşlüydü.. keşke 5.sezon çıksa ama sanırım final olmuş :"( izlediğime deydi SANA❤YOUSEF

  43. @Zeynep (Misafir)

    Saçma bitti amk bide orucum oruç oruç yemeklere katlandım acıktım sayelerinde ama film güzel çok severek izledim cristoffer senin götünü yiyim

  44. @Seriusss (Misafir)

    Arkadaslar 5. Sezon cikmiyor mu bilen yazsin

  45. @roar (Misafir)

    Gerçekten Emma ile Chris'in birlikte olmasına sevindim çünkü baştan beri Eva ve Jonas başkalarıyla olur diye göremedim. Üstelik Emma'ya bayıldım aşırı güzel ve sevimli Chris ile aşşırı yakıştılar. Sezon gelmez ama gelirse umarım onlar üzerinden gelir ❤

  46. @Kontogo (Misafir)

    Maalesef final yapmış galiba :(

  47. @İsak ♥️ (Misafir)

    Herkes karşı çıkıcak ama tartışılamıycak şekilde en iyi aşk İsak ve Even. Sonuna kadar destekliyorum. İsak ❤️ Even

  48. @littlebodybigheart (Misafir)

    Oruçlu oruçlu canım karpuz çekti be bi de Penetrator Chris yine piçlik yaptı

  49. @Ata (Misafir)

    Evanin is gene karisti o neydi oyle neyse diziyi izlerken bir ara ağladım simdide bitti diye ağlıyorum harika bir dizi (isak ❤️ even) favorim kesinlikle bunlar

  50. @Wtf (Misafir)

    Çok merak ediyorum kaç yıllık kız arkadaşını bir gecede iki kızla öpüşerek hiçe sayan ve sonra yüzsüz yüzsüz yılışmaya devam eden Penetrator Chris'in nesini beğendiniz? Ha öbür Chris candır ama o ayrı.

  51. @Róuge (Misafir)

    Çok güzel bir diziydi ❤️

  52. @Heimotherfucker (Misafir)

    Skam.. İlk başta bir insta postunda bir sahne görmüştüm. Sonra YouTube dan öneri ve hayran videolarına baktım çok beğendim. Daha sonra ilk bölümü açtım tam izlicem dedim ki ya bu çok mu liseli dizisi acaba, zaman kaybı mı olur. Ama şu anda iyi ki izlemişim d...

  53. @Mavimsi0;

    Dizi bittiğinde göre 3. sezonu baştan tekrar izleyebilirim.

  54. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Mavimsi0;

    Herkes Isak ve Even'e saldırmış. Ben de onlara saldırayım da nasıl bir his olduğunu anlayın. OHHHH NE GÜZEL CHRİS VE EVA AYRILDI OHHHHHH YANDAN YANDAN WİLLAM VE NOORA'YA KOSKOCA 14 BÖLÜM AYIRMALARINA RAĞMEN ISAK VE EVEN'İN SEZONUNA DADANDINIZ OHHHHHH SENARİST SİZE İSTEDİĞİNİZİ VERMEDİ NASIL DA MUTLUYUM OHHHHHH

  55. @Lavin (Misafir)

    Bolumu izlemedim ama yorum yapanlar allah razı olsun tek tıkla gizlemeye erindiginiz mesajlar sayesinde öğrendim ki eva chris çifti ihtimali dahi kalmıyormuş

  56. @Fey (Misafir)

    Oha yousef sanaya ayasofyanın fotosunu attı

  57. @eda (Misafir)

    çok güzel bir gençlik dizisiydi 1 haftada bitirdim eksikliğini hissedeceğim ilk başta diziye başlayıp başlamama konusunda kararsız kalmıştım ama şimdi iyi ki de başladım diyorum her ne kadar biraz geç başlamış olsam da bu arada evenın ısak için hazırladığı doğum günü filmini dizide göstermediler ama youtube da var

  58. @İsak ♥️ (Misafir)

    Verdiği mesajlar ve her karakterinin bu kadar güzel hazırlanıp bu kadar güzel gösteren bir diziydi SKAM. Gerçekten izlediğim en iyi dizi olabilir...
    1- Eva ❤️ Jonas
    2- Noora

  59. @Mualla burdayimmmm (Misafir)

    Kesinlikle bu diziyi çok seviyorum. Baya güzeldi. Falan filan. Bence hoş bir sondu ve inşallah bu son yeni başlangıçlar olur. FAKAT SİNİRLİYİM. SENARİSTLER BELLİ Kİ HİC CHRİS VE EVA ASKI OLSUN DENEMİŞLER. BELLİ Kİ AMACLARİ HEM JONAS VE EVAYMİŞ. neden neden anlamıyorum ben chris istiydum moralim bozuk şuan. Sezonlar boyunca bunu bekledim. Bekledik. AMA CHRİSİN YEMEK ALİRKEN O KİZA O BAKİSİNİ GÖRDÜĞÜM AN DELİRDİM. her şey senaristlerin suçu

  60. @Aaaa (Misafir)

    SUAN CHRİSİ GORDUM CİLDİVİYORUMJDNFKDNGKF

  61. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Aleda (Misafir)

    biz daha Sana&Yousef çiftini izleyecektik niye bitti ya ayrıca chris'in hemen Eva'yı bırakıp 2 saniye içinde o kıza aşık olması çok saçma olmuş. ama yinede olsun mükemmel bir diziydi

  62. @Tttttt (Misafir)

    Kaç gündür erteliyordum şimdi izliycem

  63. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Bu ne ya (Misafir)

    Chris güzelim kızı bırakıp o kıza yürüdün ya sana helal olsun valla. Eva bırakılır mı be??

  64. @Noora (Misafir)

    Gerçekten efsane bi dizi fakat bu sekilde bitmemeliydi (!) eva ve chirs hic yoktu nerdeyse ve noora -William çiftini daha çok oynatmalilardi ve en önemlisi 3. Sezonu İsak a adadılar ama bence İsak olmamaliydi cunku skam dizisinin ana karakterleri 5 kizdan olusuo ve bu yüzden vilde veya chirs olmalıydı diyorum .dizi bitince icimde büyük bi boşluk oldu . ama bence bitmemeliydi cunku dizi Norveç te reyting rekorları fln kiriodu bitmesi saçma olms

  65. @Fhsjaj (Misafir)

    Sondaki mesaj cok iyidi. Ama diziyi ilk izledigimde beklentilerim yuksekti diger sezonlara gecince biraz hayal kirikligina ugramadim deil. Izleyicilerin istedigi yonde pek ilerlemdi. Mesela Eva ve Chris cok iyicbir cift olabilirlerdi. Bosuna harcadilar onlari

  66. @chrisevabb (Misafir)

    chris eva ayrılılığı btubln ayrılığından falan mı kaynaklanıyor

  67. @yazıklarolsuuun (Misafir)

    ya o kadar bekledik hep yorumlara yazdık EVA<3CHRİS diye ama nası şu salak Jason neden ya. CHRIS İNŞALLAH BANYODA ISLAK ZEMİNDE KAYARSIN. LAN NASIL O KIZI SEÇEBİLİRSİN YA? EVA KADAR GÜZEL BİR KIZI NASIL BIRAKIRSIN? Kesinlikle filmi kimseye tavsiye etmiyorum. Hayatımda izlediğim en saçma sondu. Hayatımdan 24 saat çaldı yaa.

  68. @Ucankarpuz (Misafir)

    Bune sacma son ya

  69. @Yeteryo (Misafir)

    Arkadaşlar yorumum spoiler içeriyor kismina basmak ne kadar zor olabilir ki ?

  70. @yuruyenananas (Misafir)

    Chris varya seni öldürürüm salak yani orda Eva dururken neden o kız? Senin yüzünden Jason ile barıştı ya of bitti diye ağlıycam şimdi

  71. @Xxxxxx (Misafir)

    Tüm dizi tarihi boyunca eva ve chris sahneleri çok azdı. Hem de eva ve chrisin couple olmasını beklerken olana bak. Birinci ve ikinci sezon en iyisiydi bence. Üç ve dördüncü sezonda noora ve william yok denecek kadar azdı. Kısacası sevdiğimiz coupleları daha çok görebilseydik keşke.

  72. @Williamnoorahayranı (Misafir)

    Bitmemeliydi ama yaa yeni bölüm ya da yeni sezon olsun hem çok güzel bitti ama 3.sezon çöptü diyebilirim.

  73. @wilhelm yousef (Misafir)

    william nerdesin bebeğim aşkım kuşum yaşam kaynağıııımmm seni çok özledim neden bitti neden bu kadar az gördü herkes seni neden devam etmedi bu lanet olası dizi bazı diziler var ki 10000000 sezona kadar ulaşıyor ama siz 4 sezon sizi kim beğenmedi sizi kim hiç sevmedi de böyle final oldunuz yousef william lutfen daha fazla çıkın bol bol dizi ve film yapın sizleri çook ama çook seviyorum . sizide seviyorum skam ailesi <3

  74. @gulumdls (Misafir)

    Neden sezon devam etmiyor ?! William'a daha cok yer verilmeliydii kesinliklee .

  75. @xxx (Misafir)

    aman aman neden bitti noluor

  76. @eva kalp chris (Misafir)

    sinirlendim bu nasıl bir son, ağlıyorum resmen, eva ve chris'i ayırmanız çok saçma çoooook

  77. @Misafir (Misafir)

    Olamaz yaaa neden bittti final oldu.devami gelmeliii kac sezon yaoanlar var bu neden 4 sezon..noora ve eilliam daha cok olmaliydii ya bu nasil diziiii

  78. @İcy369 (Misafir)

    Keşke böyle bitmeseydi

  79. @Yok (Misafir)

    Aglayacaktim

  80. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Her neyse (Misafir)

    Eve’nim Chrisi bırakıp o çocuğa gittiğine inanmak istemiyorum

  81. @Aqda (Misafir)

    Buna yürek mi dayanır ağa beee!

  82. @Sena (Misafir)

    Gerçekten çok güzeldi. Devamı gelmeli!

  83. @Hiii (Misafir)

    1 sezon boyunca Isak'tan bahsettiler ve 1 sezonu çöp ettiler şimdide bittiii

  84. @Eda İşçen (Misafir)

    YAAAA HAYIRRRR BİTMEMELİİİİ NOLUR DEVAMM ETSİN WİLLİAM VE NOORAYI İSTİYORUM

  85. @Misafir (Misafir)

    Keşke yeni bölümler de gelse :(

  86. @XxbtXx (Misafir)

    Güzel bir diziydi beğendim ama noorayla william ı daha çok görmek isterdim

  87. @xxozgexx (Misafir)

    ağlıyorum şuan :(

  88. @123Sena123;

    Chris ile eve'yi ayırma nedenleri ne ¿

  89. @guest (Misafir)

    bu final bölümü mü ?

  90. @Bayan tombik (Misafir)

    Sanirim ön yargıların yerini sevgi alıyor bu dizi de hepimiz icin bunu umut ediyorum

  91. @kanruf (Misafir)

    hayatımda izlediğim en medeni,en insan,en sevgi dolu ve en iyi dizi

  92. @Layla (Misafir)

    Resmen bitti agliyorum

  93. @Sevgi (Misafir)

    Vay be dizi

  94. @miyeaw;

    ALLAH'IM NOLUR BUNA YENİ SEZON YAPIN IUFFFF

  95. @@sna.sna (Misafir)

    abii nedenn bittii yaaaa

  96. @birizleyici (Misafir)

    Her diziyi beğenmem ama bu diziye bayıldım. Çeviri için çok teşekürler

  97. @limonataa;

    Çok güzel bitirmişler 'sevgiyle kalın'

  98. @Kanka (Misafir)

    Gerçekten mükemmel bir diziyi çevirerek bizlere izleme şansı sunan çevirmen ve ekipe Teşekkürler

Skam 4. sezon 10. bölüm izle,Skam 4. sezon 10. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×