La casa de papel 2. sezon 6. bölüm izle

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Ayten (Misafir)

    Ya niye anlatıyorsunuz olan biteni manyak misiniz spoiler i isaretlesenize akılsız kara cahiller

  2. @ismailbalı;

    TEK KELİME İLE EFSANE.BAYILDIMMM

  3. @Profesör (Misafir)

    Berlin tünele sende gelmeliydin Dostum. Ama sen onurlu ve şerefiyle kendini bizim için vefa ettin. Seni unutmayacağız.

  4. @denizzzz (Misafir)

    Tek kelimeyle mükemmel bir sondu. Soluksuz bir şekilde izledim. Profesörle Raquel'in buluşması çok güzeldi.

  5. @@öz (Misafir)

    Ah be bu da bitti şimdi ben ne izleyecem

  6. @Oyku (Misafir)

    Arkadaşlar bazı sitelerde bu sezon 9 bölüm goruluyo acaba bi bilginiz var mı netflixte mı geri kalani

  7. @UmtKing (Misafir)

    3.sezonda acaba yeni bir yerimi soyucaklar?

  8. @her şeye lafı olan kız (Misafir)

    Raquel'in İngilizcesi ne öyle ya çacır dedi kadın charger'a

  9. @Hazal (Misafir)

    3.sezon ne zaman gelecek acaba.

  10. @Naorobi (Misafir)

    Şu yabancılarda kötü iş yapan herkes o şapkayı takmak zorunda mı

  11. @Ozan dogan (Misafir)

    Son sahne müthiş ayrıca Berlin kadar fedakar biri yok adama helal olsun

  12. @yenibiri (Misafir)

    Berlin sahnesinde hiç ağlamadığım kadar ağladım, onurlu bir ölüm sergiledin seni çok sevdik berlin. Hepinizin ayrı bir yeri oluştu bende bütün karakterler enfes oyunculuk sergilediler adeta yaşadılar her anı. Yeni sezon eminim ki daha üstün bir senaryoyla gelecektir. Berlinn.

  13. @glcn.isik;

    Berlin babaaaaaa. Sanırım oturup ağlayacağım. Berlin'siz yeni sezon izlenir mi bee :'(

  14. @cerhaw_s;

    aga be yaktım sonda

  15. berlini her ne kadar sevmesemde ölüm sahnesinde ağlattı bu ne muhteşem bir final profesör sen nasıl bi kralsın çav bela çav bela çav çav çav

  16. @Mustafa (Misafir)

    Boyle bir final yok mukemmel bir diziydi ins 3. Sezon gelir

  17. @Emre (Misafir)

    Çav Bella çav bella çav çav. Komist olduk çıktık yav asdfasdasda.

  18. @Nsnzknnn (Misafir)

    Spoiler yemek istemiyorsanız okumayın yorumları aq

  19. @.... (Misafir)

    Moskov da ağladım . diziyi sevmeyenler TRT çocuk izleyebilir

  20. @batu (Misafir)

    Berlinden hep nefret ettim pek değişmemişti bu bölüme kadar ama yaptığı harikaydı . Dizi izlenmesi gereken bir dizi en sevdiğim karakter Moskov ve Denver onlar en iyiler

  21. Ağlıycam hayatımda izlediğim en harika dizi

  22. @powerpoff;

    Harikaydı
    2019 hemen gell

  23. @UUR (Misafir)

    EF-SA-NE Bİ DİZİ yeni sezonun sabırsızlıkla bekliycem

  24. @berlin hakkında (Misafir)

    bir kaç bölüm öncesinde berline sövenler şimdi berlin kral berlin sen herşeyimizsin berlin bizi üzdün diyor ironinin temsili hali resmen...

  25. @@sna.sna (Misafir)

    Baba bırakma bizi baba

  26. @KingHayran;

    Berlin içim cız etti Berlin adamım sen ölmemeliydin... kelimelerin tükendiği yerdeyim... Berlin Başkan için 1 dakikalık saygı duruşu.

  27. @profesör (Misafir)

    3. sezonda görüşmek üzere :)

  28. @Crazy girl (Misafir)

    Berlin başgan üzdün :/

  29. @Berat10 (Misafir)

    Berlin sen nasıl bi kralsın

  30. @Ankarali berlinu (Misafir)

    Baştan sona mesaj veren ve kurgusu süpriz olan bir diziydinsan. ...

  31. @Berlinli Tokyo (Misafir)

    Lan Bu Berlin Ne yaptı lan Helal adama

  32. @Bitti (Misafir)

    Veee bitti mükemmeldi 3. Sezonda görüşmek üzere profosor

  33. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Feyza Kaya (Misafir)

    Neden berlin öldü neden onsuz napıcam ben napıcam ben o sapık adamı seviyordum o adrianaya da yazık oldu ama o onu seviyordu berlin şimdi öldü ve bu dizinin zevki olurmu bilmiyorum bella ciao bella ciao/hoşçakal güzellik

  34. @Berlin (Misafir)

    Öldüm Lan Karşı Taraftan Yazıyom wdamsfğokgrep

  35. @yakboy (Misafir)

    bu diziye kötü diyen sgitsin fazLa söze gerek yok

  36. @bencedeben;

    Harika bir bölümdü. Gerçekten inanılmaz bir senaryo ile kurgulanmış film. Daha nicelerini bekleriz. Hayatımızda böyle ekşın yapamayız ama en azından izleyebiliriz dimi. :)

  37. @sulo3455;

    Aşırı iyi yapmışlar Profesöööör Helsinki :)

  38. @Aysen784512;

    Berlin'e ne oldu biri cevaplasın lütfen

  39. @3.sezon (Misafir)

    3. Sezon onaylanmis cekilecekmis
    Losttan sonra sabirsizlikla bekledigim ilk dizi

  40. @husna (Misafir)

    şu rakel karısı da yağlı ve beyazları cıkmıs saçlarıyla koca diziyi geçirdi :)

  41. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Berlinreyizdir (Misafir)

    ariadne kevaşedir.kendi rızasıyla verdi Berline birde tecavüz etti diye zırlandı

  42. @enes bey (Misafir)

    ya keşke bitmeseydi niye 6 bölüm lannnn nairobi hayranınım bebek

  43. @iSTanBul (Misafir)

    Sanırım şUan onurumla ölmek istiyorum . Adamsın Berlinnnnnnnnnn 3. sezonda bizden bizden biri şart mesela kerem bursin yada kıvanç uuww çavbelllaaa

  44. @Nigra (Misafir)

    Çok güzel bitti! Ciao Bella !!

  45. @@guapo (Misafir)

    Efsane bölümdü be

  46. @said00 (Misafir)

    bu dizi resmen damarıma işledi. Efsaneeeee

  47. @@fiyaka (Misafir)

    salak gibi dizi

  48. @fiyaka (Misafir)

    bu dizide bir ben eksiğim onun haricinde herşey mükemmel.

  49. @Lacasadepapel (Misafir)

    Bu dizi yüzünden komünist olacak amk

  50. @Lazuk53 (Misafir)

    ArkadaŞlar en son 2.sezon 6 bölümde bitti değil mi yoksa devam ediyor mu

  51. @KYzb;

    Muzzammmm dan öte birşey denilebilir mii bilemiyorumm! Yine harikalar yaratmışsınız, birde yeni sezon için bu kadar beklemek zorunda kalmasaydık ne güzel olurdu. Sabırsızız!

  52. @ece (Misafir)

    ulan be ağlıcam

  53. @Istanbul (Misafir)

    Bu kadar basarili bir dizi ama gel gor ki detaylar tirt.... Bu amk tokyosu efsunlu bi vuramadilar adam gibi...

  54. @Bazingaaa (Misafir)

    2 gün müptezel gibi soluksuz izlememe neden oldun ve finalin agzıma etti resmen “la casa de papel”.. şuan baştan tekrar izleyesim var. Muhteşem bi dizi şiddetle tavsiye edilir...

  55. @Derdo;

    Artik böyle bir diziyi zor görürüz,
    Sük"r sonu güzel baglandi, tekrar cok tesekkürler Admin.

  56. @Emre (Misafir)

    3. sezonda ne yapcaklar

  57. muhteşem bitti

  58. @melisa (Misafir)

    sonlar her zaman etkileyicidir ama bu olaganüstu

  59. @gvz (Misafir)

    3 gece uykusuz bıraktın ama degdiiii tokyooooooooo :)

  60. @31çekendayı (Misafir)

    süppr süppeer süpper

  61. @Dashdemr (Misafir)

    Tek cümleyle izleyin la bu diziyi

  62. @mükomükomüko (Misafir)

    MÜKEMMELDİ YHAAAAAA

  63. @Fatma (Misafir)

    Allahım mutluluktan ağlayacağım mükemmeldi.

  64. @AliEr06 (Misafir)

    ağlavelet

  65. @Prussians;

    Harika bi bölümdü. Berlin karakteri çok mükemmel ya. Son sahneleri mükemmeldi. Ariadna'nın psikolojisi ne bozulmuştur... Güzel soygundu.

  66. @Hasaneknc (Misafir)

    Sabırsızlıkla bekliyorum

  67. @Berlin (Misafir)

    harika bir filmdi

  68. @Pap (Misafir)

    İyi bitmiş film

  69. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Lacasa (Misafir)

    Beyler merak etmeyin 3. Sezonda berlin var ama felç ama sonra iylesçek oyuncular türkiyeye grldiğinde öğrendim içinizi rahatbtutn

  70. @Papel (Misafir)

    Bence son bulmaz hedef 2.7 milyar euro idi basılan para 1 milyar oldu hazıra dağ dayanmaz adamlar hergün içiyo içkileri bitsin çekerler 3 üde

  71. @Forever (Misafir)

    Berlini öldürdüler ya artık 3. değil 10. sezon gelse izlemem

  72. @Hatem Nuri (Misafir)

    iki gece uyumamama neden olan dizi olarak tarihe geçtin :D

  73. @tintinbey (Misafir)

    berlinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  74. @beratberat (Misafir)

    mükemmel ötesi yaa

  75. @FurkanCana (Misafir)

    Tek kelimeyle "Muhteşemdi"

  76. @cavbella (Misafir)

    şu an gecenin 5 i olmuş ben 2 saat sonra işe gidicem bölümleri izliyorum saat 1 den beri. mükemmel bir dizi :) her karakter ayrı güzel. Berlin'in ölmesine üzüldüm. Dizideki en renkli karakterlerden biriydi!

  77. @DELİY07 (Misafir)

    CAVVV BELAAAA CAVVVVV CAVVVV HELAL LAN SİZEEEEE 3 SEZON BEKLIYORUZ DAHA BUYUK SOYGUNLAR İLE

  78. @Emresto (Misafir)

    Her dakikasını merakla izleyeceğiniz harika bir dizi finali de çok iyi olmuş sadece diğer soygunun üyelerinin de ne sonda ne yaptıklarıda gösterilseydi keşke profösür :) ki gibi en azından 10 dk daha uzatmaları gerekirdi belkide 3.sezonun ipucusudur hala umudumuz var :D

  79. @elzemminel;

    Yakalanmadıklarına sevindim.Güzel bitti.

  80. @Mert (Misafir)

    Yokbu Böyle zeki birisi çağırsın benide Gerçekte neden olmasın :)

  81. @MORIR (Misafir)

    DUNYANIN EN GUZEL DIZISI 3.SEZON CIKARSA KARAKTERLERIN HAYATLARIYLA OLUR BUYUK IHTIMALLE 3.SEZON BUYUK IHTIMALLE CIKVAK GALIBA FINAL BOYLE BITTIGINE GORE...

  82. @lolo (Misafir)

    tek kelimeyle MÜKEMMELDİ.

  83. @Bulut (Misafir)

    Bir bölümüne bakıym die girip ara hiç ara vermeden izleyip bitirdigim tek dizi olarak kayıtlara gectin “la casa de papel “

  84. @kushy (Misafir)

    bu kadar epik bir diziye böyle bir final aşırı kötü olmuş. daha fazlasını bekledim açıkcası.

  85. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Assentiall;

    Berlin yoktan yere öldü bu kadar sistemli soygun dizisinde belkide prüzlerden biride buydu gerekirse o uzun koridoru benzin döküp yaksaydınız abi sonrada berlinin taradığı yere gene extra uzaktan patlayıcı fln polisleri 5 - 10 dk daha oyalasın diye yani isteselermiş berlin de aslında çıkabilirdi ama sanıyorum ki dizide biride kurşunlara kafa atsın kahramanlık rolüde olsun diye berline biraz gereksizce böyle bi senaryo yazmışlar dizi baştan sona efsaneydi tam tadında bitirdiler bu gibi diziler uzayınca sarmıyo bi yerden sonra sıkıyor hep aynı yerdeki aynı teraneler ama bu dizisinin senaristi oyuncuları herkes hakkını vermiş tek kelimeyle EFSANE !!

  86. @Ozymontana (Misafir)

    İster İnanın İster inanmayın...Hayatımın Özeti

  87. @Rio (Misafir)

    Efsaneydi ama finalin böyle bitmemesi gerekirdi. Finale herkesin bir arada oldugu nasıl yaşadıkları en önemlisi para nerde ve ne için kullandıklarını göstermeleri gerekirdi a aq ama güzeldi. eyw

  88. @commelanuit;

    6 Nidan'da yeni bölüm falan çıkmıyor sadece Netflix'e 2. sezon geliyor.

  89. @Jokerhexa (Misafir)

    güzel filimdi 6 nisanda yeni bolum mu cıkcak ole bıseler gordum ama

  90. @o bella (Misafir)

    2. sezon genel olarak çok kötüydü raquel'in yakaladım ama aşkımdan tutuklamıyorum tavrından sonra kaçmasalar ayıp olurdu zaten. s2e5'i izlemedim bile direk sezon finaline geçtim. ayrıca hepsinin kılık değiştirerek çıkması çok saçmaydı. hadi helsinki, denver neyse de rio sadece bere takmış bunun suratı var poliste? böyle saçmalıklar çok üzüyor beni:(

  91. @capsi;

    yer yer saçmalıklarla ve mantık hataları ile dolu olsada gene izletiriyor finale kadar

  92. @eray.incee (Misafir)

    ulan geç kaldım sanıyordum da hiç de geç kalmamışım yorum saatlerini görünce :D
    bu diziden sonra aradığım aşk arkadaşlık gibi şeyler daha da şekillendi iletişime geçin benimle merkez bankasını soyucağız. ciao bellalar

  93. @PROFESÖRBENİM (Misafir)

    ULAN BU ADAM BENİM GELECEKLE İLGİLİ TÜM PLANLARIMI ÇALMIŞ NASIL OLUYOR DÜŞÜNDÜĞÜM HER ŞEYİ DİZİ YAPMIŞLAR FAKYU

  94. @tokyo (Misafir)

    devamı var mı yoksa final mi @melihyoruk 6 nisanda yeni bölümüm çıkıyor

  95. @melihyoruk;

    Bölüm sonu biraz klişe olmuş ama yine de güzeldi. 6 nisanı bekleyelim

  96. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @berkany (Misafir)

    ee .. hani diğerlerinin ne yaptığı ? hepsinin bi hayali vardı .. sadece 1 kişiyi mi gösterir insan .. ayrıca hani rehinelere 1 milyon euro ? yalan mı oldu ... madem final yapıyorsunuz her seyi gösterin be adam ...

  97. @Byozcelik (Misafir)

    Ulan adamın kardeşi öldü bu hala raquel diyor nasıl adamsın lan sen

  98. @diziman06;

    bir kadın gerçekten severse affedermiş demekki.... çok güzeldi dizi

  99. @oruıa (Misafir)

    son zamanlarda izlediğim en güzel dizi türk dizi izlemeyin amk

  100. @Gizli (Misafir)

    Harika bir diziydi umarım yeni sezonu çıkar Neyse Denver gülüşü EWWWWW

La casa de papel 2. sezon 6. bölüm izle,La casa de papel 2. sezon 6. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×