Friends 9. sezon 13. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Friends 9. sezon 13. bölüm The One Where Monica Sings
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @derya (Misafir)

    bu sezon aşırı sıkmaya başladı.joey hariç hepsi orta yaş sendromundalar.

  2. @thanatos21;

    ross malsın amk tam bir mal orda cünkü seni seviyorum seni hiç sevmekten vazgeçmedim desen oke gg easy win kız sende be olm

  3. @thanatos21;

    ya manyak senaristler napıyorsunuz olm ztn berbat bi sezon cekiyonuz şu rachel ross olsun artık lan ne aacı cektiriyonuz hepimize

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @gineonss;

    öncelikle rachel rossun evliliğini bozmak için gitmedi londraya hissettiklerini bilmesi gerektiğini düşündü (doğru bi düşünceydi demiyorum ama evlenen rachel olsaydı eminim ross aynısını yapacaktı, ilişkileri aralarında olan sevgi bitti diye bitmedi ross aldattığı için bitti) o barda tanıştığı adamı zaten aramayacaktı ulaşmaya bile çalışmadı gayet açık bu ama rossun mesajı iletmemesi başkasının hayatına karışmak demektir ve kabul edelim ross korkak davrandığından dolayı rachel onun hiçbir şeyi değil, doğumdan beri rossa sıcak davranıyor bir şeyler için bekliyor ama ross doğru düzgün bir adım bile atmıyor korkak davranıyor madem böyle davranacak kadar istemiyorsun rachelın başka kişilerle görüşmemesini o zaman adım atacaksın. önceden rachelın ne benle ne bensiz şeklinde davrandığını söylüyordunuz ama bunu asıl ross yapıyor. haklı yerde haklı tepkiler gösteriyor ama yine de beğenilmiyor.

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @cansuv;

    Nasıl olur da Rachel'ı mesajı iletilmediğinde sinirlendiği için suçlayabilirsiniz? Üstelik sinirlenenlerin çoğu da kız. İster ross gibi seviyor hoşlanıyor olsun, ister köpekler gibi aşık olsun hiçkimse ama hiçkimse sizin özel hayatınıza bu denli karışamaz. Mesajlarınızı veya bu tarz şeyleri sizden gizleme hakkına sahip olamaz. Bu ''ohaa ne kadar tatlı yaa şu yaptığına bak resmen beni kıskanıyo'' denilecek bişey değil arkadaşlar. Buna şimdi izin vermeye başlarsanız 2 yıl içinde adamın kuklası haline gelir sonra da o ne kadar isterse, ne kadar izin verirse o kadar özgür olabilirsiniz. Hala bu tarz kaba ve özel hayata saygısızca yapılan davranışları çok tatlı bulanlar varsa, hatta rachel'ın haklı sinirlenmesine kızanlar ''salak, şımarık'' yorumlarını yapabilenler varsa içimizde kusura bakmayın ama ilerdeki size acıyorum. Kendinize bunu yapmayın, yapılmasına izin vermeyin.

  6. @saitama (Misafir)

    Racheldan her bölüö daha çok soğuttunuz

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @bofh;

    Rachel'in iki yuzlulugu :( Ross'un evliligini bozmak icin Londra'ya gitti simdi Ross'a kiziyor bardaki kisinin telefon numarasini vermedi diye

  8. @lorindemir;

    joey nin kaşları dbjsıcbdslcnsdlck chandler da çok güzel söyledi yalnız

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @nothing (Misafir)

    rachel tam bi mal. ross numara sakladigi icin ondan etkilnmesi gerekirken kiziyor. rachel ross u haketmiyor. sonra hemen kendisini sevdigini bildigi joey in kollarina kosuyor yollu

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Veryfun (Misafir)

    Ross la rachel kavga etmeyip sevişsinler artık bıktım boşu boşuna üzülüyorlar ve rachel tamamen suçlu.chandler çok tatlı ya bana şu halleri ilk sezon chandlerını hatırlatıyo ve mutlu oluyorum

  11. @izmirli19;

    ross bunların hepsini hak etmeye başladı

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Goodlife;


    rachel a gıcık oldum fazlasıyla

  13. @Karma;

    ya chandler çok tatlı :D

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @potapenko;


    oh ya en sonunda rachel döndü valla şu 9. sezon çok durgun geçiyordu rachel-ross yanyana olunca dizi iyi olmuyor kim ne derse desin arkadaş yaramıyorlar birbirlerine bu ilk beraber olduklarından beri böyle,ayrı ayrı harika karakterler ama

  15. @radu;

    Ross için senaryoyu değiştirsinler ve ona yakışacak birini bulsunlar. Rachell hak etmiyor kesinlikle.

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Meri06;


    Joey nin kaşları :D

  17. @zelda;

    ross rachel'ı ''aldattı'' arkadaşlar. şimdi de onu tekrar sevdiğini söyleme cesaretini bulamadı. elbette rachel sinirlenecekti bardaki adamın numarasını sakladığı için. rachel karakterini başlarda hiç sevmiyordum ama dizide onun olgunlaşma süreci iyi yansıtılmış. şimdi de güçlü bi kadın bence. bu kadar suçlanmasına anlam veremedim.

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Mattiz;


    Ross'un yeni görüştüğü kadın tam anlamıyla bir gevşekti ve tamamiyle sinir bozucuydu. Rachel ve Ross'unda bence ileride tekrar bir araya geliceklerine inanıyorum. Beni utandırmayın çocuklar !

  19. @uaragorn;

    birbirlerine sevdiklerini söyleseler bi herşey hal olucak

  20. @fidu0505;

    hep Chandler değişti dıyoruz ama Monicanın da ondan aşağı kalır yanı yok epey zayıflamış

  21. @frisby77;

    Sanırım bu Rachel-Ross olayı 10 sezon boyunca sürecek ve sonu da iyi bitmeyecek. Çünkü senaristler işkence sever insanlar. Hem sıkıldım şu konudan hem de Rachel'dan nefret etme sebebim oldu. Baştan beri uzatmasalardı sevebilirdim halbuki. Bir de herşey bir yana Rachel neden bu kadar azgın olmak zorundaki. Bir erkekle aynı ortamda yalnız bırakılmaya gelmiyor hemen üzerine atlıyor.

  22. @dmldnmz;

    Rachel, bu davranışlarınla Rossı haketmediğini kanıtlıyorsun.

  23. ross ve rachel beraber olsun yaaa

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @kuzuwm;


    joey ağdayı yicek sandım :D

  25. @ulas5146;

    rachel in abaza hareketlerinden diziden sıkılmaya başladım

  26. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @4ever;


    Joey in kaşları... :D Ross ile Rachel ya tekrar birlikte olsunlar ya da bu konuyu kapatsınlar artık baymaya başladı.

  27. @havvahavva;

    hem suclu hem guclu

  28. @mltmz;

    Joey :D:D:D:DD:D

  29. @ilkaykaanzeka;

    friends izledikçe, ''how i met your mother'' izleyip, keyif aldığım günlere yanıyorum. tartışmasız alanının en iyi dizisi friends.

  30. @dizivardediler;

    puhahahaha joeyin kaşlar

  31. @Sherry;

    Joey ya :D ''oğğğğ my face!'' :D

  32. @zeyzye;

    ya monica ye sen ne kadar şeysin ya ne desem

  33. @impalasiyahi;

    son sahne llmdslomjgdddc

  34. @actuallynph;

    Very funny, ross is gay ha-ha! :D:D

Friends 9. sezon 13. bölüm izle,Friends 9. sezon 13. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×